218

hejsan bloggen!
nu är jag på bättre humör,  innan var jag megasur.. verkligen jättesur. för de första vaknade jag & mitt hår såg ut som fan, så plattången kom fram sen så stod de åt alla håll och kanter, men jag orkade inte bry mig och hade utsläppt. sen så gick jag till skolan , de första man får göra när man kommer in på spanskan och sätter sig bredvid linn är att byta plats eftersom när jag sitter med henne "pratar" vi bara. vadå ska jag hållakäften eller och inte säga någonting, jag blir så trött. menmen sen vare lunch! otroligt fint väder så jag och linn sket i att gå in til matsalen eftersom vi vet att de var fiskpudding, jammie.. men jag och linn gick till vivo & köpte glass.. pigg-elin (;. sen så solade vi vid bussarna sen gick vi upp till bryggan och hämtade idrottskläder sen så hade jag & RASMUS idrott, vi hade lite trampolin & styrketräning och sånt, de var ganska okej , sen så hade vi hemkundskapsprov och jaa... jag har väll inte så mycket att till lägga om de, de går väll som de går liksom , och sen gjorde vi fruktsallad, kommer bild! jag var med danne, han var jätte mycket bättre än mig :$, sen så gick jag och mötte olivia & bianca sen gick vi till statiol och köpte en glass, sen så gick vi till kören och sjöng lite.. vi skrattade VÄLDIGT mycket, de hände väldigt mycket roligt, jag kan skriva lite roliga saker sen när jag har lagt upp bilder och så ,
men nu ska jag lägga upp min och linas video inlägg.. och sen bilder .

KYSS / ELIN & RASMUS -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0