322

japp , idag gick de fort, jag och linn åkte till stan , käka glass vid ben & jerry på gamla stan , sen så när vi skulle åka hem så drog linn sitt busskort så fasta hennes armband och jag märker de efter en stund och sen så börjar jag as garva, linn står där och skriker "elin slua garva!" och jag fortsätter så kommer en fullgubbe och går emot linn och skriker "TYYYSTA" och linns ögon blir stora som bilar sen så försöker linn få bort sitt armband och sammtidigt som han går emot henne och hon så kommer hon loss precis då han stoppar sitt busskort för att försöka få linn över på andra sidan. och medans allting händer så står jag och garvar, plus fem styckna runt linn , plus linn .

sen åkte vi hem till henne, jag missa bussen så solade vi lite sen så gick vi ner och vänta på bussen och så sa linn något och jag ba " jag kanske föddes fel" och linn börja asgarva , jag med . haha sen ringer hon mig på bussen efter några minuter och garvar fortfarande åt de och ba "FÖDDES FEEEL!" jag ba "MEN JAG FÖDDES JU MED TJEJSARSNITT!" (eller hur de stavas.)
och så börja vi garva åter igen

så jävla pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0