330

hejsan , jag glömde skriva igår.  men iaf, linn kom till mig , vi solade en massor och gjorde massa roliga saker. sen körde jag henne på cykeln till bussen runt sex så tog hon bussen hem, sen smsa emma mig och fråga om jag var hemma hos mamma, så hon kom över med moppen runt nio , då åkte vi till vivo med moppen och köpte godis, eller till statiol , sen åkte vi hem såg den dära dremgirls, ganska seg men bra, dom sjöng typ hela tiden , konstigt en musikal film. men iaf, sen skulle jag äta en godis så lostnade min lagning på framtanden, jippi , nu har jag bara en och en halv framtand, very nice. ska till tandläkren imorgon och fixa de, och idag ska jag dansa från 15-19 , MED EN HALV TAAAAAAAAND -.- , men nu ska jag ta mitt feta arsle och gå och städa i mitt lilla hus,  sen ska jag duscha och smsa julia också .. ifall hon nu är vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0