343

hejsan , idag gick dagen fort, först hade vi en lång jävla spanskalektion , uber tråkigt, sen så vare lunch , både linn och magnus hade godis , men jag åt inget! *STOLT* sen så vare idrott, jag var inte med p.ga magkramp:'/.. menmen sen så vare hemkundskap jag var med hector och vi gjorde muffins , våra blev typ 11st och så var dom ENORMA! men goda. sen så fick vi tillbaka proven 21 p av 29p men jag visade några fel och fick 24p. sen så gick jag och bianca till kören , elina kom & ebba , sen kom mika lite sent men vi åt sen sjöng vi sen så åkte jag hem . menmen!
idag har jag på mig så himla lata kläder, mjukisbyxor, tygskor, linne och kofta. ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Nikki

Elin! Jag tycker att jag också borede få bli länkad på sidan ? ;) <3lovelovelove

2009-05-05 @ 21:26:04
URL: http://aldrigmeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0