344

hejsan! jag har inte bloggat på jätte länge jag vet , men datan fucka sig , eller internet bara stängdes ner precis när jag skulle lägga in bilder. tokigt. menmen , nu sitter jag här och ska gå om 10 min . jag missade bussen .. eller jag orkade rättare sagt inte ta den . kunde inte somna försen jätte sent! kan vara för att jag och linn var helt speedade igår. men vi gick i skolan , och jag och dommpan är ju så efterblivna så de inte är sant, men de kanske ni redan visste? aja sen så åkte jag och linn till lägenheten , köpte hem lite mat med mamsen sen solade vi solarium. blev ingen skillnad. menmen , sen så spelade vi biljard sen fick vi för oss att vi skulle träna så vi började träna magen.. okej? men sen så vart mammas möte klart vi åkte hem med bussen sen så körde vi hem linn så kom vi hem. jag var hemma runt kvart i tio . då tog jag genast bort sminket sen blev jag lurad av jocke , så nu är de bitchfight! men sen så pratade jag i telen se imorse när jag vaknade. jag höll på att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0