354

hejsan! nu är jag förjävla trött alltså.. gick upp åtta och somna runt halv tre. men jag gick upp och fixa mig, åkte till gustavsberg och mötte julia & jocke, vi gjorde inte så mycket, de regnade.. och sen gick vi på promenad, sen så dansade jag och julia från ett till fyra. sen har vi haft vatten krig så julia är skit sur på mig . för de (: ,men sen så väntade vi på bussen som gick fem sen så tiggde jag till mig julias tröja för att det var kallt . så jag sitter hära med hennes tröja . jätte skön! men nu ska jag se slutet på greys anatomy, och sen se på one tree hill och gossipgirl och sen wipeout sen somnar jag i soffan där nere, först ska jag duscha. och äta. men allting börjar typ nu så jag hinner bara äta , duchar imorgon bitti . då jag har sovit 11 timmar.
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0