Baby I can see your halo!

hejsanhejsanhejsan! idag har de varit en toppen dag. bilder kommer sen som jag ska föraöver från datan. men de började med en jätte rolig spanska lektion, not! fast jag gjorde typ inget så vi flickor satt och snacka. sen var de lunch då var de fiskbullar. jammie .. men jag och linn gick till vivo då träffade vi på nikki så dom köpte typ risifrutti och banan , jag köpte en piggelin. sen så satt vi vid bussen så kom dommpan till oss sen så hade vi idrott men vi hade typ ingen lärare så vissa var och bada och jag var med resten av klassen på fotbolls planen och sola. vilken skillnad det blev! inte. men sen sluta hemkundskapen och vi hade NO ute lektion , i typ 20 min sen sluta vi, så det var skönt, var i en bra grupp . dommpan, fabian canserbarn, daniel . och varför fabian kallas canser barn är bara för att han har klippt sig till typ 0,1 mm! men nu får ni en bild på mig när dom SMYGFOTTA mig på spanskan, jag ser såååå glad ut.

nej vad suur . gash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0