den som söker finner svar..

hejsan! verkar som ni vill att jag ska blogga ändå, men nu har jag inte bloggat på jätte länge! ush . igår var jag och dansa hela dagen NEJ jag skolkade inte jag dansade och jag hade tagit LEDIGT! det gick bra för de var två skol föreställningar men det gick mycket värre på dom andra men mamma sa att de såg bra ut. så jag litar på henne om det iaf.  ikväll kommer lite bilder in och så, men nu ska jag bege mig till skolan . *jippi..* inte. nej men jag är glad över att träffa flickorna i klassen! men vi gör såhära. jag bloggar när jag kommer hem och har tittat på en soffa och kanske varit med julia och paulina mina sötnosar.
svar till nikki ; nej jag antar att man inte kommenterar varje inlägg men om jag ställer en fråga t.ex hur har eran helg varit? då kan man ju svara, right ? (;
så nu frågar jag hur har eran helg varit?
min har varit så jääävla bra. och igår.. åhja.
tack för alla kommentarer!
/love from elinlindqviist.

Kommentarer
Postat av: dommpan

min dag har varit skit kul, roligast var när du fick en nyckelpiga i håret x'd ;P <3

2009-05-26 @ 16:16:26
URL: http://armandt.blogg.se/
Postat av: Saga

Min dag har varit slapp ;) <3

2009-05-26 @ 16:49:25
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0