deprimerad?

när man verkligen inte vill träffa folk - träffar man dom.
när man vill träffa dom - då är dom som bort gömnda ?
jag har aldrig fattat varför det är så .. det är väll ödet antar jag?!

och nu har jag även kommit ner i en jävla depration sak igen = folk tycker jag är dryg så jag börjar lyssna på sån dära dyster musik , jag vill verkligen inte sova, äta, gå , eller ligga ner. jag vill att det ska hända något i mitt liv. NU!
vissa stunder mår jag utmärkt! jag skrattar och har verkligen ROLIGT! sen så får jag tänka på annat som har hänt eller som håller på att hända, och jag får genast ont i huvudet, magen och får kramper över hela kroppen. så jävla sämst.

och så kommer vi till det hära pluggandet.. som aldrig händer?
kan inte fatta varför jag inte bara kan liksom försöka förstå och skita i allt annat. men nej jag kommer aldrig lyckas med något . de säger sig självt .. eller är det också ödet?

vissa frågor har varken ett frågetecken eller svar.. det är underligt.

Kommentarer
Postat av: dommpan

nejmen nej elin nu blir jag rädd! åhnej nu blir jag orolig! :S nejmen åhnej!!

elin du vet att jag alltid finns här för dig gmn!

2009-05-12 @ 21:10:53
URL: http://armandt.blogg.se/
Postat av: Lina

samam hära elin ! dommp och jag har samma problem vafan , vi går ju terapi -.-

2009-05-12 @ 21:31:23
URL: http://linahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0