godmorgon sömntuta, sovit gott?

godmorogn, måste skriva lite snabbt ! eftersom jag måste gå till bussen eftersom jag ska till pappsen idag!
skönt och få sova ut, ska även dela rum med ida (:
men iaf, idag blir de skolan, slöjd, lunch, so, engelska, matte typ. matte prov på sista och redovisning på so:n ,
idag har jag på mig julias åre tröja, leggins som är bruna så mina ben blir bruna , en svart kjol och en vitt linne! och såklart mina solglas ögon! men nu ska jag hoppa med radio 107,5 dom sista minutrarna till babe babe ! why can we just be togheter. (ursäkta stavningen)
men ni får ha det så himla bra! och sen vill jag att ni kommenterar, även du mamma eftersom du läser min blogg.
men jag nås på mobilen idag tills jag kommer till pappa, kanske skriver ikväll men de tror jag nog :)
pussar till er som förtjänar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0