i love you

hejsan! hur är det?
med mig är de bra! eller aah hyffsat. idag blev de en väska till shopping! hahah en sån dära liten som är bra att ha typ, linn och jag lunka runt. vi missade tydligen inte så mycket. på spanskan och idrotten . spanskan fick vi något häfte & de kommer jag väll få skit för att jag inte gjorde. men orka bry sig -.- , och sen idrotten såg dom på stumfilm sen fick man typ gå ner till planen och spela fotboll och han tog inte ens närvaro . HAHA! fail , visade inte ens mig :) men glad är jag för mamma vet om de och hon berömde mig för att jag berättade de.. vänta nu , berömma mig för att jag skolkar?! .
det gillar jag inte, så jag tog mig i kraagen och skällde ut mig själv,  bad mamma skälla ut mig men hon ba "varför ska jag de.. ni missar ju inget?"
hahha love you mama för att du förstår.
puss / elinuuusen

Kommentarer
Postat av: mamma

För att du berättade, inte för frånvaron. Jag berättar ju för dej att jag läser din blogg, eller hur? Man ska säga såna saker till varann,tycker jag.

2009-05-29 @ 04:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0