idag ..

hejsan bloggen .
idag rullade de på . kom försent till spanskan , eller hon var också sen så de var lugnt!
men sen hade vi lunch , jag och linn åt inte . fyfan vad vidrig mat de var.. FISK!
men sen var de idrott. min grupp var så jävla bäst. eller inte? men vi försökte inte ens. kommer en skit snygg bild från idrotten också som sofia tog .. så snygg!
men sen var de no , jörgen dampa satan , och jag fick en muffins av nyckeloscar! (:(:(:(:(:(:
sen fick jag en av hugo (:(:(:(:(:
sen gick vi till kören , urtråkigt, men vi snackade om allt från himmel till jord och de var lugnans ändå!
sen hämtade mamma mig då har jag hjälpt henne att laga mat och fixat..
men nu ska jag hjälpa mamma igen med någonting ?
pussen ..

SER NI! jag har slutat använda smink , jag har endast mascara (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0