JAG ÄLSKAR DIG

nox,. eller det beror på vem som läser det hära.
jag gillar att jag fick massor med anonyma kommentarer bara man inte skriver massa knasigt? ni vet vad jag menar med knasigt ?
idag så var de skola . jag började med spanska ,. skit tråkigt, sen var de lunch så jag och linn gick till henne och sen hade vi idrott då skulle man springa runt banan ,. rolig -.- , sofia gjorde 20 VARV på 30 MIN!?
sen så hade vi hemkundskap,. jag hade mjölkrig med dommpan .. jag och dommpan mot fabbe och danne , fyfan jag är helt vit nu .. tack tack och TACK FÖR DET FABIAN WEEREEEN!
men sen sjöng vi . på kören och jag fick nyss veta ,OlIVIA OCH JAG SKA PÅ BRITNEY SPEARS! yesyes . i´m so haaappy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0