jag lever :$

hejhejhej! jag lever!
men jag höll på och dö igår!
så himla bra var de. men jag och linn tog oss in till beyonce stod där med knappen och hakim och sen så var de någon som svimmade sen kom beyonce med craxy in love som första låt , och det var helt grymt! sen flög hon och hon var så himla söt och bytte kläder och allt va de va! SÅ GRYMT, men iaf jag sov hos linny , överlycklig att få vakna upp bredvid bästavännen. sen fixade vi oss och jag åkte till gustavsberg möttes av en julia , dansade och flora ramlade och vred armen så hon fick åka till akuten och camilla åkte till sin skola mitt i allt , amanda åkte också till sin skola mitt i allt så när vi skulle dansa en dans så var de bara jag, julia, freja, tyra för ebba hade sprungit bort. vi ba vafaan är de hära :o .
men vi klarade oss (:
bilder kommer nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0