happy faces för tillfället

HEEEEEEEEEJ!
i'm so fucking happy you know . för snart ska jag på beyonce. sen ska jag sova hos linn och imorgon ska jag typ dansa!
idag var det värdens roligaste dag. menmen , lite bilder har de varit men de får ni stå ut med!

dagens roligaste som två berättelser.
; elin , dommpan, lina har varit på vivo! så vi sätter oss vid busshålsplatsen. och så kommer älsk kalle, söt ag, bvän wille och gustav . så kollade kalle på oss och jag just då "DOMMPAN HÅLL I TOFFSARNA!" och så drar jag ner hennes tröjá , och tro mig . kalles ögon blev skit stora och vilket leende mannen! gash vad vi garva!

; jag har precis sagt hejdå till bender & mangemus så gick jag hem mot linn sen så säger hon hejdå till magnus så typ går han efter mig och jag jätte förvånat "vart ska du" han ba " ääh ditåt!" så pekar han åt andra hållet än vad vi gick emot .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0