Dagen i know

okej lite om idag, jag åkte in till stan till sophie, tog tre år för henne och välja saker. sen åkte vi till hötorget, skulle möta olivia med de tog ju år innan hon kom, sen när hon väl kom åkte vi hem till sophie och drack te, Skit gott (a). Sen åkte jag och olivia hem. Kom hem och åt lite sen stack vi ut i SPÖREGN och träffa niclas igen. Haha, vilket liv jag har? sen köpte vi godis men godispåsen gick sönder, men nu har vi tjockat i oss godis så det räcker. Nu ska jag skriva i jävla unikum. Sen ska vi nog sussa. ska upp tidigt imorgon måste ju åka till dansen som tar evigheter att åka till -.-, SSUUUUCK . men jaja , bloggar mer sen när jag är klar.
bilder ;

OOOOLLLIIIVIA ! :D

Jag och sexiga sophie. Woho!

Sophie igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0