Svar på frågorna!

1.  hur mycket älskar du mig (a)
2.  Vad är det som får dig fortsätta blogga?
3.  Har du något djur ? :)
4.  det värsta du vet
5.  Vad tycker du om mina kött bullar :D
6.  vad tycker du om magar ? (A):)
7.  3 saker att ta med till en ö ?
8.  gillar du bananflugor ?
9. har du träffat rimboanton än ? :D (a)
10. första fyllan?
11. oskuld?
12. hafft någon riktig kärlek?
13. hur ofta är du ute på kvällarna?
14. bästa tv program?
15. blogg du läser mest?
16. tycker du om fjortisbloggarna?
17. vilken är din favorit färg?! :D haha
18. vem är du kääär i? (a)
19. vem är din bästakompis? ;)
20. röker du? :P
21. var köpte du ditt löshår? :)
22. gillar du mig? ;D hahaha <3
23. Är det kul att praoa ? :D

svar ;

1. Hanna , jag vet inte vilken av hannorna de är men jag älskar alla väldigt mycket! :)
2. Jag bryr mig inte om hur mycket läsare jag får ,visst det är väldigt roligt om många läser men det är nog att jag får skriva av mig ibland liksom :)
3. Ja jag har en katt hos pappa :)
4. Ormar helt klart. Spindlar är inte heller min favorit!
5. Linas köttbullar är GODASTE SOM FINNS! efter jeanettes miniköttbullar:)
6. Haha , nu äntligen ska oscar få sitt svar.. det beror väl på hur dom ser ut .. men magrutor är sexigt! :D
7. mobil, data, olivia ( hon sa att jag skulle skriva de.. ) MEN SJÄVKLART OLIVIA :D
8. Ja dommpan , jag älskar banan flugor jag har en hemma som heter måns men baggis åt upp han igår "/. NEJ JAG HATAR DOM DOMMPAN !
9. Nejnej ;P
10. Asså jag har aldrig varit full .. bara liksom druckigt men jag har inte ens kännt mig berusad.
11. Ja jag är oskyld
12. Jag tror inte det ,har inte kännt så ;)
13. Då jag orkar, haha! men då är jag ofta med mina grannisar Patrik och Oscar eller så är jag med mina andra vänner..
14. Greys anatomy lätt!
16. Asså dessie tycker jag är bitchig på bloggen och hon tror att hon är snyggast.. Paow är mera snäll men ja .. Kissie kan dra sig :)
17. Roooosa! :D
18. Ingen faktiskt :)
19. Olivia :)
20. Nej jag röker inte..
21. Bonnie eller något hette det vid drottninggatan :)
22. Ja jag gillar dig agnes! :D Hur kan man inte gilla dig energi-kicken!
23. Ja jag tycker det är grymt roligt att praoa! men jag har ju de roligaste jobbet iof. De är roligt och jobbigt ändå! Men de är grymt roligt!

Kommentarer
Postat av: Yanelle

Här är länken till fjortisvideon från dalarna ;)

puss gumman.



http://videofy.me/yanelle/?vid=6565

2009-10-03 @ 21:39:18
URL: http://yanelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0