Mina dagar. Förlåt!

Tja bloggen. Dålig uppdatering ,okej inte på typ en dag? Men igår va en HEMSK dag. okej bra men hemsk! den va hemsk för att först kom jag inte upp ur sängen, sen när jag väl kom upp fick jag stressa ihjäl mig! Sen när jag väl kom till jobbet så kom vi förtidigt like allways. Så jag typ somna sen gick vi ner och hämta varorna , larmade dom och de tog extrem lång tid eftersom vi va så jäkla sega! sen va vi ute i butiken så kom mattias mitt i allting jag blev JÄTTE förvånad. och dryga satan. Förlåt. och sen träffade jag min faster innan, och sen kom julia mitt i allting också! Sen åt jag och lina och sen åkte vi till dansen , gick bra på dansen och de börja likna något nu! Och sen åkte jag hem, min mamma hade somnat så jag fick gå hem! TackTack. Sen gick jag och la mig direkt, idag va de lite bättre. vi gjorde 10lådor på två timmar. Sen åkte jag hem och jag har bara hunnit äta. jag ska hoppa in i duschen sen göra No:n eller bara ta det lugnt? Ta det lugnt nog .. Pluggar imorgon! Ikväll är det även desperata hemma fruar! Längtar. De är typ de ända jag och Lina har snackat om idag! Måste göra matlåda också! Ojoj mycket och göra. Pusssssssss!


Lady gaga - paparazzi

John Blond - ett plågsamt förväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0