Hiss & Diss


Lina Henningson - för att hon är kvar i stockholm med lilla mig när alla andra flickor åker till spanien , men jag bryr mig inte särskilt mycket, för jag och lina har klart roligast x) Love till henne!
Bio & Bio personal - Det är så himla mysigt och gå på bio, igår var jag ju på bio , så jävla mysigt. Tack han som hjälpte mig att hitta min mobil när jag tappa den! Tack tack till dig ;)
Linn rosengren - Min bästavän genom allt. Kanske inte min allra allra bästavän men hon kommer alltid vara min bästavän och vän . Hon finns alltid för en och stöttar en alltid. Jag finns här för dig också! Det vet du gumman.


LÄXOR! - Helvetes läxor. Ska liksom ner och göra No:n nu sen har jag So läxförhör eftersom jag inte fick G i det så måste göra om tills jag får G & sen har jag spanska imorgon men ingen har tagit hem det, och sen har jag Hotell blå korpen men den gör jag i veckan eller nästa helg eftersom jag ändå inte har något och göra då
Skolan! - Åh , de går inge bra i skolan , men nu när det ändå bara är jag och lina av tjejerna i skolan ska jag ge allt denna vecka. Go GIRL!
Min mobil!- trodde aldrig jag skulle få dissa min kära mobil! Men den är så jävla dålig så jag ska beställa ny typ. Måste verkligen de. Min mobil funkar för tillfället men jag har ju fått lämna in den så mycket så jag dampar satan!


Kommentarer
Postat av: Lina

jag gillar din hissar lista (:

2009-10-11 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0