Hiss och Diss!


MQ MUSIK PÅ FÖRMIDDAGEN! då är den suverääään! Erik Hassle , Kristina Debarge och massor fler som man ba diggar! yeeeah!
Burger King! Trodde aldrig att jag skulle hissa burger king ,så jävla äckligt. men jag va tvungen och hissa eftersom lina dissa :o men de va bara för att lina fick mindre mat än mig fast vi beställde lillamenyn båda två. Men lina, du fick ju någon happy-meal? du blev ju happy av solglasögonen! YEAH! :D
Prao!
älskaälskaälska. 'älskar att vara borta från skolan i två veckor och känna sig "gammal" , och visst man kommer hem sent eftersom man slutar fem men spillerill! It´s funny!


MQ MUSIK PÅ EFTERMIDDAGEN!
de är på eftermiddagen jag och lina är ute i butiken och tar ut alla saker vi larmat och fixar och donar. Och då ska de såklart vara något jävla gina tricot dunk dunk stress stress musik som skriker i öronen.. Faan . otrur!
GINA TRICOT MUSIK! snälla. dö ut äckliga musik. har aldrig hört något bra där inne,  man blir stressad som på MQ eftermiddagar. och dem skriker. AAH AAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH LINA AAAAAAAH!
Ipod Nano 8gb.. jag fattar inte hur man tar bort låtar. Okej nu lät jag otäcknisk men jag vet faktiskt inte ;o hahah ! hjääälp någon ? fått dubbla låtar på allting också!

haha jag och lina har väldigt lika hiss & diss.. kan bero på att vi gick och snacka om vad vi skulle ha som hiss och diss så ingen har härmat någon! fast hon har ju några andra grejer och jag har några grejer som är my own. Läs hennes dissningar här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0