NATT!

nattinatti! drar till stan imorgon och möter Sophie och hämtar Olivia också . Idag va jag på "jobbet" och blev inlåst vid ett soprum , jag asgarva och lina banka på dörren och skrek släpp ut mig! Jag garva ännu mera.. Haha, sen fick vi torka hela köket för jag råka spilla cola som hade varit i min mun. sen har lina klippt sig, hoppas de blev fint! och sen åkte jag till pappa hade en familje kväll som slutade med att ida och rikard stack iväg och då gick jag och träffa niclas en snabbis .. hihi! Men jag har ingen aning varför jag skriver nu för jag är så trött men vi ses efter jag har sovit lite och är med i matchen! go girl..
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

elin , DET ÄR INTE FINT !!!!

hihi är det hon fula ;) din cola bara poooff ner på golvet :D

2009-10-03 @ 09:19:17
URL: http://linahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0