SNÖÖÖ DÖÖ SNÖÖÖ

Hejsan, igår vare dans, vi va bara fem som dansa, linn , elin, lina & towa och lisa :) Sen satt alexandra på sidan med någon kompis också. Efter dansen pratade vi med dom också. riktigt trevliga! Den hära veckan är de ju bara jag och lina i klassen som är tjejer, ganska okej ändå! Jag och lina har de grymt roligt med killarna :D Sen idag efter skolan ska jag och linn fixa en sak sen blir de hem och plugga spanska & svenska. Skriva klart tvåan eftersom bara halva skickades! ARG! sen har jag spanska prov imorgon också. Hatahatahata.. kanske blir bloggning sen om inte annat imorgon! :)
Puss!

smsar till varandra ;
Elin - Olivia ; SNÖAR DE BARA HOS MIG ELLER ?!
Olivia - Elin ; Tänkte precis säga samma sak!

Fan snön på g.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0