Dans är bra..

Herregud. Dansa med 38 graders feber är inte bra. Höll på att falla ihop men man kan inte missa dansen då ligger man efter, dansen är viktigare än skolan som sagt. och ändå går jag i sån hög klass så jag får betyg.. haha bryr jag mig om betygen. NEJ! Menmen, jag och mimmi gick och la oss två , låg och prata till fyra sen försov oss till halv tio . men kvart över tio satt vi på bussen , jag påväg till dansen mimmi till ?.. jag har ingen aning vart hon tog vägen! och hon svarar inte på mina sms! MIMMI OM DU SER DEHÄRA, KOMMENTER / SMSA MIG! men sen åkte jag och handla med mamma , sen ´somna jag i bilen påväg hem , de tar typ tio min hem och jag hann somna ! STOLT! eller inte, men nu ska jag ladda in bilder och leta musik till er :) p.s ingen bryr sig.


Kommentarer
Postat av: S

Heej Elin, hur har du gjort din rundade meny? :) <3

2009-09-28 @ 13:09:53
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0