yanellan

någon som jag alltid litat på, någon som jag alltid har kunnat snacka med är du. någon jag alltid flumma sönder med, någon som har kännt mig sen jag va mini .. hon känner mig nog bäst även om vi har bråkat lite i mindre åldrar, Vi bråkade när vi va små, riktigt små. och hon har alltid varit vid min sida, nej en gång när vi bråkade om samma pojkvän i trean. och sen har hon varit emot mig en gång när vi träffa två killar i forum och hon "paxade" en och så tog jag han så hon sa de till alla sen. men de är sån hon är! Hahah , men hon är otroligt snäll och är min kusin , jag kommer aldrig släppa henne, aldrig aldrig aldrig! IN YOUR DREAMS, lite svårt att släppa sin kusin också men iaf? haha har så jävla mycket minnen, typ som när vi va i din källare och gjorde "kärleksbrev" och sen gav de till dom killarna och förneka de.. hahah! de va typ ettan. eller när vi va i dalarna hos mormor och morfar , och så va vi ute på "kvällen" typ klockan sju-nio haha, och så kom de moppe pojkar vi ba " MOPPEPOJKAR ERA TÖÖNTAR!" så jagade dom oss med moppen.. HAHA! vi va så rädda, så börja dom snacka med oss, eller när de va där mormor och morfar bodde först så hoppa vi i hö säckar och låsases att spöken jagade oss ? eller när jag pratade med den dära killen och han åkte förbi dalarna du ba " LÄÄGG PÅ JAG SKA SLÅ SÖNDER HAN!" så han blev så rädd så han la på . eller när vi skulle åka till dalarna så vi va tvungna att gå upp klockan fem för att träffa ditt ex ex ex ex ex eller något . ja, haha eller då du hade solat solarium och så hade du vita ringar runt ögonen och så sa din mamma "men emelie (yanelle), har du solat solarium" du ba "neeeeeej mamma"hahha och så sprang vi och försökte få bort färgen. eller när du skrev "hatbrev" till mig att jag skulle lämna din, min och frejas pojkvän för ni ville ha han för er själva. haha ! OMG! så pinsamt våra minnen. eller när vi va tre / fyra och va hungriga men de va mat typ om 15 min så vi fick inte äta så vi gick ut på din tomt och käka myror. mums* , eller , nej. minnerna bara blir mer och mer när jag börjar skriva så jag avslutar texten med att säga jag älskar dig yanelle kusin asperen!


Kommentarer
Postat av: yanelle

jag älskar dig så sjukt jävla mkt att jag avgudar dig och våra minnen! så jävla vacker och äkta är du , det har du alltid varit kommer alltid att vara . puss pusss!

2009-09-29 @ 21:20:01
URL: http://yanelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0