God morgon, Sunshine.

godmorgon sunshine?
nej idag va jag inget solsken, mina ögon är helt svulna och jag är skit trött! gick upp halv sju och duscha och nu sitter jag här vid datan ska snart platta håret & borsta tänderna och ta lite mascara. Idag börjar vi med Matte, Hallå?! hur tänkte dom när dom gjorde vårat schema? men skönt är att det är dans ikväll! Gud jag längtar. Men någon jag skulle behöva göra är att färga håret? kanske ska göra de snart då. Men får se! mitt hår mår ju sjukt bra nu när jag klippte mig och jag tycker de har växt fast det inte har de "/ ..
Men vi ska hem till Towa & Lina innan dansen. Sen drar vi vidare till orminge. kanske hinner slänga in ett blogg inlägg ? Vem vet ;o
P E A C E / E L I N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0