hitta lite gamla bilder


jag .. @ tjock föra året.

lovisa och jag @ år ..? alltså jag har ingen koll ..


kusin och jag@ år .. vadå ?


jag & carro @ år 2007 ? ;o


mika & jag @ sommar 2008 ..


jag och hanna @år


jag @ höst / vinter 2008


linn @ vinter 2008 .


jag och nikki @ LÄNGE SEN


lillasyster emma & jag @haha sommar 2004?


jag och lina @vinter 2008 ?


jag och lina @har ingen aning ..


jag @ ett år sen ..


jag & sandra eller jeanette x)  @ när jag va tre..


mamma och jag @ födelsedag fyra år ?


jag och hanna @ 6/7 år ? eller jag har ingen aning !


Kommentarer
Postat av: emma

MEN OMG VILKEN BILD PÅ OSS, JAG SER JU HELT JÄVLA DROGAD UT !

2009-09-11 @ 21:49:58
URL: http://baraemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0