igår , imorgon , föralltid.

okej jag har bloggat väldigt dåligt i helgen. men iaf . igår var jag med patrik, jessica och oscar. vi åkte mellan mig oscar & patrik. patrik fick köra oss på fyrhjulingen eftersom ingen av mig jess eller oscar är 15.. vilket suger. men sen åkte dom typ vid ett eller något så jag och jessica kom i säng runt två sen ringer nicklas och jag tror inte han va medveten om de för han va rätt.. lost. men sen somna jag om så gick vi upp halv tio och vakna vid liv halv elva. då gick vi upp på riktigt. och sen åkte vi och såg på fotbolls match . ingaröif p94-enskedeif p94 tror jag .. haha men matchen slutade 5-0 till oss.. tror jag! sen åkte jag olivia och jessica till forum och käka och käka och titta lite sen typ åkte alla hem till sig sen har jag suttit och glott framför datan . ska snart sova, börjar få huvudverk. om 6 min fyller min smilla år , = jag har varit moste i 1 år precis. gash vad jag saknar henne .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0