Jag älskar dig, Mimmi


tror inte du förstår hur lycklig jag är att jag har dig mimmi .. jag har gått miste om väldigt mycket nu och du är en av dom få som vet. dom ända som vet är du, jessica & olivia. och jag har sånt stark förtroende för dig så de inte är sant. litar nästan mer på dig än vad jag litar på mig själv. och de är skamligt. jag saknar så himla många i mitt liv som bara försvinner och jag behöver verkligen dig. jag behöver verkligen dig för att få min hjärna att tänka på annat för du får mig att få bort alla jävla problem och samtidigt göra dom mindre. du är liksom som mig, du vet verkligen hur du vill ha de och även om du har de lite struligt nu med killar och så .. så vet du att jag lyssnar right? , jag lyssnar alltid på dig jag lovar. om jag inte gör de någon gång och efter ett tag börjar jag ignorera dig slå till mig förfan, jag vill fan inte mista dig du kan göra vad du vill med mig men jag tänker fan inte släppa taget. jag vill verkligen inte ha bort dig från mitt liv. för du får mig att känna mig trygg och fortsätta vilja kämpa. även om allt annat går i tusenbitar så är de du och två till som verkligen vet allt och som hjälper mig med de. och jag är evigt tacksam för de ni har gjort för mig. även Jessica Eklöf och Olivia Sverkman. men det känns lite konstigt och va kvar uppe när alla andra har gått och lagt sig men jag ville bara säga att jag älskar dig Mimmi Forsberg. "Baby are you down." - Tänker på dig då, ditt underbara skratt. Nu måste jag sluta skriva . I never let u go.
Mimmi Forsberg Elin Lindqvist

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej <3 jag önskaratt någon skrev så om mig , Välldigt fint skrivet , <3

2009-09-07 @ 17:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0