jag kan få virus i en brödrost..

idag gick jag upp nio och fixade mig , hann lämna hjälmarna till oscars familj också innan jag drog vidare till tumba. där jag va med min syster en liten stund innan smilla vakna då vare full rulle! på med kläder fram och tillbaka till lokalen som dom hade hyrt.. och så kom alla, jätte trevligt och hon fick GRYMT mycket presenter mitt lilla troll. och sen så satt pappa och förhörde mig "varför funkar inte mobilen , hur länge ska den vara borta, du är ju bra knasig om du lyckas få virus.. visst jag har läst om de men snälla elin. du har virus i mobilen!" och så slänger min snälla snälla och älskade bror in en kommentar "men pappa .. elin kan få virus i en brödrost!" TRO MIG JAG KÄNNER MIG ÄLSKAD! eller inte.. men iaf. dom fick ett litet skämt om mig där iaf. men nu ska jag fixa mig , imorgon äre dans och innan ska jag och lina lämna in min mobil på elgiganten , om dom nu tar emot den annars tar jag självmord.
men nu ska jag gå , vi hörs imorgon eller något ! sov gott ;)
P E A C E / E L I N


Kommentarer
Postat av: Yanelle

Du kan typ det älskling ;) <3

2009-09-14 @ 16:29:40
URL: http://yanelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0