Klantigt..

hejsan . fyfan vad jag är trött! igår gick jag och la mig tolv någongång och gick upp halv sju , haha dommpan style på mig! när jag kom hem efter en hård dag i skolan så skulle jag äta plugga duscha va meningen . jag somna med datan i knät i soffan och sen sov jag till halvsju , åt lite så nu mår jag grymt illa! ska snart börja med No:n så får jag göra svenskan imorgon och So:n idag . jag är så jävla trött, somnar väl lagom till nio .. om jag ens orkar klockan nio. Ska ladda upp min kamera så ni får bilder imorgon! Väldigt lite bilder, dock orkar jag inte med min 10mpx (?) kamera för att de är så svårt och ladda in bilder så de blir med min sämre kamera ,, haha thats the life. men tror ni jag kan plugga nu eller ?..


hahah evelina har jag inte fått tag på hur länge som helst. nu har jag orsaken!

Puss på er!
vad vill ni ser mer av i bloggen?


Kommentarer
Postat av: The hills & The City

Hej hej!

jag driver idag Sveriges största största The Hills & The City blogg och ville bara ställa några frågor om det är okej?

1. Har du hört om serierna innan?

2. vad tycker du om dom?

3. Kollar du på dom?



Uppskattar svar =)



Mvh Hillsandcity

2009-09-24 @ 01:18:09
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: The hills & The City

tack för att du svarade på frågorna=)

Kika gärna in igen eller följ mig gärna på bloglovin=)

2009-09-24 @ 21:47:42
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0