Mobilen back in track!

Okej , de är bevisat. Jag är världens sämsta bloggare! Och jag tvingar er verkligen inte att läsa bloggen så dra isåfall. Idag och igår bloggade jag inte, dumma elin! Men jag hade väl andra saker för mig.. Igår vågade jag inte åka hem för de regna. hhaha så jag åkte till lägenheten och slappa och "läste" på läxan. sen åkte hem runt halv nio. Kom hem och somna nästan direkt, sen så gick jag upp i morse, skulle inte gått till skolan alltså! Men lyckades dra mig till duschen och bli hyffsat ren. Men åkte till skolan, hade Matte sen Engelska sen Lunch sen So:n där jag redovisa om mitt drömjobb och sen hade jag läxförhör på grejer. Fick 3/6 rätt = åka till skolan på praoen och göra om provet. Jippi. Sen hade vi Idrott och Musik. Va inte med på idrotten p.g.a min förkylning sen åkte jag och Olivia till min busshålsplats där jag fick kvitto och ett par skor. Sen åkte vi till sickla och hämta ut min mobil som har varit på lagning och sen åt lite sen åkte vi hem, var och en till sig. och sen så har jag suttit framför datan och frusit. Ska ringa Mimmi snart! Vafan hon hittar inte sitt busskort. Suck!



så va förskylningen hemma hos mig, smittat till mig , men jag är inte riktigt sjuk än. jag har haft feber emellan åt men nu när jag har tagit te, vitamin saker , halstabletter och idomin till mina torra läppar har det blivit mycket bättre ska sova om några minuter också, ta en ipren och sova länge så jag blir frisk. Låter de bra? Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0