Nadia Block

måste bara säga att jag har en kompis , (woho een kompis!) men iaf.. hahah hon heter nadia block och hon är grymt cool, och liksom känner alla och är skit snäll. hon har även gjort låtar.. eller covers . det började på skolavslutningen för ett år sen typ .. ah när jag gick ut sexan, då gjorde hon en låt till hennes bror som slutade nian! FATTA! jag skulle ha dött ;o , skulle känna mig grymt stolt för min lillasyster om jag va tommy! det va kent låten utan dina andetag , själv tycker jag att nadia gör den mycket bättre! och coversarna är inte så dumma! TA EN CHANS OCH LYSSNA PÅ HENNE! kolla in hennes blogg också! genom att trycka här!


det började med den hära låten till sin bror :)


sen har hon gjort några låtar.. eller covers


ännu en till cover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0