S U C K


jag är slut , jag har blivit sjukare igen. SUCK! men jag klarar väl av praoen? jag och lina fick larma dom nya kläderna, vika kläder, sortera galjar, och ja typ så . jag fick svara i telefon, haha! "MQ NACKA Elin" , "Ehhh ja hej , de är från MQ STUREGALLERIAN, har ni sthlm rocken ..." " Ehh .. Ah vänta ska kolla!" Haha, pinsamt fan. Men sen så fick vi sluta tidigare så jag åkte till linn hämta vinglasen & västen, sen åkte jag hem så kom mammas kompisar hit och fika så åt vi middag efter och nu är jag .. här! ska snart  blogga ett blogginlägg till . ska bara hitta en bild *fniss*, men hörreni . jag tycker att jag failade imorse också, missade bussen så jag och lina kom försent . suck suck suck!
va bilden fin?


Kommentarer
Postat av: S

Jätte fin :)

2009-09-29 @ 20:54:59
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0