svar på era frågor..

hehe- upptäckte lite kommentarer.. lets svara ? (a)



hej om mimmi idag :):


vem mimmi ? vad heter hon i efternamn? plus din blogg ee superbra !! :D

svar; mimmi forsberg, tack så mycket hej? :)



mikkis om vill inte kan inte mera.:

ojojdåå, satsa sötnos ? :D

svar; nej inte direkt hörru -.-



Lina
om sjuk & dansen va pretty good.:


jag såg ut som en pinne haha !

svar; jag kan va en pinne då ;o , nej de gjorde du inte...




jessicaa
om misslyckats..:


haha eller hur vem vet :O ,

svar; i have no idea.. men shit happens ?



jaqueliiine om hur långt kan man sjunka?:

Wiiiihooooo, vi kommer ha det bäääst !!!:D<33

svar; visst har vi -.- :/ du kunde ju inte följa med så olivia kommer imorgon .. :D



Emma om sjuk & dansen va pretty good.:

Jag tyckte det gick as bra för er, jag o Nadja hade liksom tränat på dansen en gång tidigare så vi kunde en del.;P <3 Hahah,

svar; haha as bra vet jag inte men bättre än förväntat. rörde oss som pinnar upptäckte vi, rigth lina ? :)



Anonym om dans audition:

tunisien ligger ju i afrika -.-

svar; nehe kom du på det själv anonyma jävel?. de är ju de som är meningen!

när ni kommenterar skriv gärna namn .. inte anonyma iaf? , jag menar om jag kommenterar som elin, vem fan vet vem jag är efter som de är säker över en miljon till som heter elin. och om du även har en blogg adress där så länkar jag .. bra va? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0