Tjenatjena

tja! igår var dagen väldigt planerad. den var planerat att åka till tumba och hämta photoshop skivan till jessica och julia, med olivia & axel. men axel skulle va barnvakt till sötnosen och jag och olivia åkte själva. skolan gick bra också så ni vet. sen kom vi dit va där i en halvtimme .. skulle hem fick springa mellan pendeln & tunnelbanan på söder och sen missa vi bussen satte oss på en 74:a olivias otroligt snälla pappa kom och hämta oss istället körde mig till bussen så cykla jag hem. idag ska jag hem , göra engelskan, färga håret, duscha, äta se tv. så ni får uppdatering igen :)
nu säger jag pusspuss för jag ska ta ut min "blåkorpen" som jag har kämpat med!
P E A C E / E L I N


Kommentarer
Postat av: MALIN

HAHAHA! Kanske ska snagga mig då :D

2009-09-16 @ 19:26:47
URL: http://malinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0