Torsdag, Fredag & Lördag

hejsan . jag har bloggat dåligt. inte bloggat sen torsdags eller något! FÖRLÅT!
men lite uppdatering då, i torsdags skulle jag va med nikki men jag hade totalt glömt bort de så jag åkte hem och sen va de bara att åka tillbaka , haha! åkte till nacka och träffade nikki , köpte ett par hörlurar. (bild nedanför) och sen fikade vi på barista. bilder tog jag med nikkis systemis men dom har inte kommit upp en.. dom kommer nog upp imorgon! sen åkte jag hem , och igår gick jag i våran älskade skola. började med matte sen engelska sen lunch sen so och sedan idrott och sen musik. sen åkte jag till pappa. när jag kom hit åt vi ses cykla jag och ida till ida och sen ner till ica och hämta filmerna vi hyrde. och sen cykla vi hem , men några andra va med så vi missa tio minuter av idol ;o . aja haha! sen efter idol gick vi ut igen , då träffade vi niclas & hans kompis sen kom vi hem elva halv tolv eller något och då såg vi på skräckis.. Dock somna jag . men den va jätte spännande men jag va så jävla trött och vakna emellan åt och smsa med andra nicklas, som va full ? eller inte? eller jag har ingen aning. nu på morgonen har vi sett på filmen "dumpa honom" det va rolig , sen har jag ätit och snart är de mat igen , åt ju lite yoghurt till frukost så nu äre dags för middag . haha! kan inte smsa. fixar de imorgon, pussen mera saker kommer!

alla har såna men vafan! dom är snyyggga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0