Trötter är jag i skolan!

Jag är så jävla trött. Gå upp tidigt är inget för mig vet jag nu..
Skolan suger.

Men jag har iaf ätit frukost nyss och mamma va så gullig så hon plocka undan min frukost :) så jag fick mera tid.. haha så datan kom fram! Men jag måste sminka mig idag , och platta håret. Idag har vi jobbiga lektioner, typ SO, ENGELSKA, IDROTT, MUSIK, MATTE , Usch . So:n gör vi jobbiga saker på hoppas jag får reda på om jag får g på provet! Engelska är onödigt bara för att jag orkar inte jobba med "does, do, doesnt" och sånt ni vet. Idrotten har vi orientering och jag orkar inte ha Musik efter. Och på Maten måste jag jobba som satan för att inte få läxa! Jobbigt värre.. men sen när jag har jobbat 20 tal kan jag känna mig stolt för då är de första helgen jag inte har läxa i matte just.. Men jag kommer säkert få ta hem No:n , CP! Men ikväll kommer min styvsyster Sandra från norge. Jessica äter middag med oss också, Sandra ska laga mat hon tycker de är kul :s . Men sen ska jag få mina föräldrar att få för sig att Jessica SKA sova här. Funkar ju alltid för mamma , men för Lasse kan de va lite krångligt! Men han kan va lätt när inte Sandra är här.
Onödigt inlägg. men vi ses ikväll bloggen!
P E A C E / E L I N
idag är det 11septemer = dom dära tornen rasade ? Eller är de idag ;o .. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0