sjuk & dansen va pretty good.

jag måste ha världens gulligaste lillasyster! hon har gjort min bloggdesign väldigt fin tycker jag (a) men igår , hade jag och lina dans, alla va bra , men liksom första gången och vi kom ganska långt ändå. jag ska inte träna idag på grund av att jag är sjuk "/ men åter igen , vi åkte till orminge klev av bussen och ba vart fan är de dära stället men sen va de bakom oss haha , men vi började lite lugnt och så ,inte dansat street på jätte länge. ska prata med mamma idag om vilka danser jag verkligen vill gå på . tror jag få gå på den på söndagar också för de är ju en grym grupp där och man måste verkligen ta i för att vara med. men dom på den nya dansen verkar trevliga, kommer till och med ihåg allas namn , men jag visste typ vem emma va och så stod de nadja på hennes kompis brallor så då kom jag ihåg de. och sen var de en nicole där, och jag och lina! vi åke hem så kom jag hem runt tio eftersom bussarna på värmdö går så ofta.. ellerhur -.- , men så gick jag typ och la mig så vakna jag runt fem och hade så JÄVLA ont i magen , värsta mag knipen och så ringde jag mamma och sen vakna jag klockan åtta så har jag fortfarande ont i magjäveln och nu så är mamma också hemma. hon hade jätte ont i huvudet så hon och jag är hemma . ska vila lite titta på tv och mamma sa att vi hade pizza hemma. bra mat. men jag har faktiskt ätit jordgubbskräm till frukost,. och så har jag också blivit beroende av farmville och jag försöker boka om mammas tandläkar tid också x) , sen funkar inte usb sladden till mobilen , lackar satan!
MORR! elin är inte på humör .. smsa om de är något .
P E A C E / E L I N


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tyckte det gick as bra för er, jag o Nadja hade liksom tränat på dansen en gång tidigare så vi kunde en del.;P <3 Hahah,

2009-09-02 @ 12:21:06
URL: http://onlylinnerborg.blogg.se/
Postat av: Lina

jag såg ut som en pinne haha !

2009-09-03 @ 21:17:01
URL: http://linahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0