mina dagar. förlåt!

okej . skolan suger. allting är så jävla efterblivet alltså. okej , jag kanske är efterbliven eftersom jag inte hänger med men whatever?! jag klara mig nog i slutet, man kan inte fatta allt..

men allting funkar tror jag, lite små less på livet fortfarande. men jag är snart på topp igen. har fått för lite smilla tror jag. Men iaf. igår var de en typiskt Sofia dag , jag ba SOOOOFIA ! hela tiden, men hon är så otroligt glad och söt man vill bara äta upp henne! Okej Sofia.. inte så men aa , du vet vad jag menar! Sen var de orientering. någonting som jag suger på, och mitt lilla team som va Joss, Sofia & Hanna .. vi va inte alls bra men vi kom tillbaka! aldrig mera skogen TACK! vi skulle ta en "genväg" men jag och joss som va längst bak trodde ronja rövardotter skulle komma. Haha, men hon kom aldrig. Sen åkte jag hem och plugga. och såg på idol, och andra avenyn! Sen gick jag och la mig , och så drömde jag att min mamma va död! så pratade jag med henne i telefon vart jag skulle bo! Helt skumt. Men sen gick jag upp , blogga, klädde på mig , käka & borsta tänderna.. hallå ? märkte ni inte? .. okej jag berättar. inget smink hade jag idag och har inte fixat håret för den delen heller. snyggt va? nej inte ett jävla dugg! men jag åkte till skolan , såg ut som en knarkare hela dagen och disikerade ett grishjärta. de va vidrigt sen låg vi på brunnen och somna sen hade vi några lektioner och så gick jag och olivia hem till olivia , snacka om allt från himmel till jord, gjorde en kladdkaka och käka och såg på gossip girl och vips så va klockan fem , min buss gick fem över fem , fick springa allt vad jag hade till bussen , hann med bussen och nu är jag här hemma och är social . ska snart börja på min svenska men ska blogga massor under kvällen! i promise you . en hissning kommer nu och sen en dissning ikväll . sötnos kommer & låt & en jävels massa bilder. minst fyra inlägg till! ha de bra sålänge ni väntar!
P E A C E / E L I N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0